אא

הכירו את מלון הארד-רוק טנריף

המלון יציג בספטמבר את ההיצע המקיף ביותר של אירוח ופעילויות למגזר מפעילי התיירות המקצועיים בישראל

צילום: Hard Rock Tenerife Hot צילום: Hard Rock Tenerife Hot

במהלך חודש ספטמבר, בכירים ממלון הארד-רוק טנריף יבקרו בישראל כדי להציג בפני מגזר התיירות היוצאת את הצעתם לאופציה חדשה לחופשה בלעדית בטנריף.

''יהיה לנו הכבוד להשתתף במסגרת המשלחת הרשמית מטנריף באירוע Shalom Spain שמתרחש בספטמבר. אלו יהיו ימים אינטנסיביים של ביקור במטרה לשווק את מלון הארד-רוק טנריף לשוק הישראלי ולהציג את כל אפשרויות האירוח והפעילויות שאנו יכולים להציע בלעדית באי". אמר קרלוס גומז גיל, מנהל אזור בכיר הים התיכון ובנלוקס.

טנריף תשתתף ב-11 בספטמבר בתל אביב באירוע הרשמי, Shalom Spain, של משרד התיירות של ספרד בה תוצג כיעד תיירותי אטרקטיבי לשוק הישראלי. "אנחנו מהמרים על ישראל, כי אנחנו מאמינים שמסורת ההארד-רוק מתאימה מאוד לשוק זה: תיירים שמחפשים הצעות תיירותיות אקטיביות בשילוב שירותי אירוח מן השורה הראשונה" הסביר גומז גיל.

במלון ישנם 624 חדרים, מתוכם 259 סוויטות. בכולם יש מיטת קינג סייז, מזרן קצף זיכרון, מקלחת עם חיישן גשם, מוצרי טיפוח של רוק-ספא, נעלי בית, חלוק רחצה, ואפילו שירות מוזיקלי בלעדי לאורחים, המספק פסקול מושלם לחופשה מפנקת. כמו כן, יש במלון שלוש בריכות שחייה, בריכה רדודה אקסקלוסיבית, מגוון גסטרונומי רחב עם שלל מסעדות וטיפולי ספא מרגיעים אשר משלימים את החוויה.

צילום: Hard Rock Tenerife Hotצילום: Hard Rock Tenerife Hot

סוויטות הרוק-רויאלטי האקסקלוסיביות, מיועדות למי שיוקרה היא אורח חיים עבורו. הסוויטות ממוקמות בקומות 12-15 של מגדל 'נירוונה', ומציעות שירותי קונסיירז', שירותי קבלה VIP וגישה לטרקלין בגודל 100 מ"ר עם נוף לאוקיינוס ​​האטלנטי, בין שאר שירותים יוקרתיים נוספים.
מלון הארד-רוק טנריף משתוקק לשתף את אורחיו עם המבחר הקולינרי המקומי והמגוון. בין אם זה בבית קפה המשקיף לאוקיינוס, ארוחה רגועה או קוקטיילים בוטיקים, בעשרת המסעדות והברים בשטח המלון. ההיצע שלו הוא בדיוק מה שהתיירים הישראלים צריכים ומחפשים. הביץ' קלאב על החוף משמש למעשה כמסעדה באוויר הפתוח המציעה מטבח פיוז'ן אקולוגי בריא עם מבחר גדול של קוקטיילים ושייקים כדי ליהנות מאווירה מרגיעה ושלווה במרחק צעדים ספורים מהים ומתקיימות בו גם הופעות חיות.

עבור הקרניבורים, ה-Montauk היא ללא ספק המסעדה המומלצת, עם מגוון נתחי בקר איכותיים, תוספות מעודנות ומגוון מובחר של יינות, רבים מהם מטנריף, ושמפניה איכותית. מסעדת Narumi מציעה מטבח אסייתי מובחר המתמחה בפירות ים בגריל, טמפורות, סושי וסשימי בליווי תפריט קוקטיילים מסקרן.

צילום: Hard Rock Tenerife Hotצילום: Hard Rock Tenerife Hot

עוד אחת מהמסעדות של מלון הארד-רוק טנריף היא Capolavoro, מחווה לאיטליה היפה, הניחוחות והטעמים של תרבות המשלבת חיוניות, אנרגיה ומסורת שאין כמותה. כמו כן, לארוחות בוקר וערב, מסעדת Sessions מציעה תפריט מרהיב ומגוון ותוכלו ליהנות מאווירה תוססת ושולחנות הצופים על רצועת החוף.
בין ההמלצות עבור חיי הלילה, עם דגש על המוזיקה, ה-16 הוא לאונג' מרהיב בקומה ה-16 של המלון עם נוף נפלא של טנריף תוך הנאה מקוקטיילים מעודנים ומופעי רוק חיים. עבור חובבי הספורט, הבר החצי השלישי כולל מסכי ענק, משקאות פרימיום, מנות טקס-מקס לצד מנות בינלאומיות בשילוב מופעי מוזיקה חיה.
לבסוף, האורחים יוכלו להתרווח ולנוח על הספות במרפסת של הבר UTC, הנקודה ממנה ניתן לצפות בשקיעה תוך כדי הנאה ממשקה לפני ארוחת הערב; וכדי להתפנק בין הארוחות. המלון גם מפעיל בית קפה, Constantgrind, בו ניחוחות של מגוון רחב של סוגי קפה מתערבבים ומייצרים אווירה עם ארומה מיוחדת וססגונית.

צילום: Hard Rock Tenerife Hotצילום: Hard Rock Tenerife Hot

על אי כמו טנריף, הרוגע ומנוחה הם בגדר חובה ומלון הארד-רוק טנריף מעניק זאת ברוק-ספא, שבו יוקרה, שלווה ורווחה הולכים יד ביד בחוויה רב חושית ייחודית. ראוי לציין גם את בודי-רוק, מכון כושר עם המכשירים המתקדמים ביותר, ואת תוכנית רוק-אום, עבור מי שמעוניין לתרגל יוגה.
מבין היעדים בספרד, האיים הקנריים בולטים באקלים הנוח שלהם לאורך כל השנה ובמשאבי הטבע הרבים ברחבי הארכיפלג. ספציפית על רצועת החוף של Adeje, שם ממוקם מלון הארד-רוק טנריף, ההנאה מובטחת בכל חודשי השנה, במיוחד בשמורת הטבע 'Barranco del Infierno' בסביבת המלון ובחופים הרבים עם חול וולקני
שחור או חול לבן רך. יתרונות אלו משתלבים בצורה מושלמת עם היצע האירוח, הגסטרונומיה, חיי הלילה והנוחות שמלון הארד-רוק טנריף מציע ויציג במהלך הביקור הקרוב בתל אביב.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ספרדטנריף

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: