אא

אראגון: היעד הספרדי שזוכה מחדש באמון לב הקהל הישראלי

משלחת רשמית מאראגון שבצפון ספרד תציג הצעות למגוון פעילויות תיירותיות, גסטרונומיות והיסטוריות ל-2024 עבור הקהל הישראלי. מספר התיירים הישראלים שביקרו באראגון גדל מ-1,600 ב-2016 לכ-9,000 ב-2022. בשיתוף לשכת התיירות של ספרד

צילום: לשכת התיירות של אראגון צילום: לשכת התיירות של אראגון

בין התאריכים 10-12 בספטמבר יבקרו בישראל נציגי לשכת התיירות של אראגון במסגרת אירוע רשמי שתקיים לשכת התיירות הספרדית, Shalom Spain 2023.

"המטרה שלנו היא לקיים פגישות עם מפעילי הטיולים העיקריים, חברות התעופה והמדיות השונות בישראל כדי להגיע להסכמי מסחר וקידום", אמר חוזה לואיס גלאר, ראש אגף מחקר ואסטרטגיה במשרד התיירות של אראגון.

על פי נתונים של משרד התיירות של אראגון, מאז 2016 התיירות הישראלית רשמה צמיחה מתמשכת, שנבלמה זמנית בשל מגיפת הקורונה. יעדים שלא היו כל כך מוכרים כמו סיירה דה גוארה, סומונטנו, מונטה פרדידו, איינסה, מונט רבי או סרגוסה הפכו מאז 2017 ליעדים מרכזיים אשר מככבים ברשתות החברתיות או במפגשים חברתיים, ומעניקים חוויות ייחודיות ואישיות.

"עם תחילתן של פעולות השיווק המתמקדות ביצירת תוכן דיגיטלי והסכמים מסחריים ישירים, ובמיוחד מאז השקת הפורטל gotoaragon.com, האתר הראשון של יעד ספרדי בעברית, הנוכחות הישראלית הפכה חשובה יותר ויותר", הוסיף חוזה לואיס.

על פי נתוני משרד התיירות המקומי, מספר התיירים הישראלים שביקרו ביעד גדל מ-1,600 ב-2016 לכ-9,000 ב-2022. "צמיחה משמעותית שמחייבת אותנו לחזק את הקשר שלנו לשוק זה עם תוכנית אסטרטגית מחודשת, שתכלול מוצרים חדשים ב-2024”, ציין ראש האגף.

צילום: לשכת התיירות של אראגוןצילום: לשכת התיירות של אראגון

מאגף המחקר והאסטרטגיה של משרד התיירות של אראגון ניתן היה ללמוד כי הרוב המכריע של התיירים מישראל מתחילים את מסלולם בצפון, במחוז ווסקה, בו הפירנאים האראגוניים גובלים בפירנאים הקטלנים והצרפתים. אזור זה כולל מגוון רב של מסלולים העוברים דרך עיירות מקסימות ואפשרויות מרובות לטיולים גם מהסוג המשפחתי, במיוחד בסיירה דה גוארה ובאזור סובררבה.

בין מגוון הפעילויות של האזור אפשר למצוא: מסלולי הליכה דרך פארקים טבעיים; רפטינג, גלישת קניונים, טיפוס וקיאקים; כמו גם העושר הטבעי של האזור שכולל יותר מ-250 מיני ציפורים, 75 יונקים ומגוון גדול של צמחייה מקומית ביערות ובהרים היוו תמריץ מכריע לגלות את יעד זה.

"אנחנו מבינים שפיתוח יעד חיוני לצמיחתו, ולכן אסטרטגיית הקידום שלנו לשנת 2024 ו-2025 תציע חוויות חדשות בתחומים שונים כמו גסטרונומיה, תיירות יין וההיסטוריה היהודית בערים של אראגון, חוויות שבעזרתן אנחנו ללא ספק בלתי מנוצחים", הוסיף חוזה לואיס. באראגון ישנם ארבעה משבילי היין החשובים ביותר בחצי האי האיברי: המסלולים והיקבים של סומונטנו, גרנצ'ה, קלטיוד וקארינה. דבר המעיד על אראגון כמוקד גסטרונומי בשל האיכות והמגוון של המוצרים שלה, בנוסף לשמונה מסעדות עטורות כוכבי מישלן, זו הטריטוריה הספרדית עם צפיפות הכוכבים הגבוהה ביותר ברחבי ספרד.

היהדות ממלאת מקום נכבד במורשת של אראגון, חוויה חיונית במיוחד עבור מי שרוצה לחקור ולהעמיק בעקבות שורשיו בחצי האי האיברי. עד המאה ה-15 חיו יהודי ספרד בשגשוג בארצות אלו, והעשירו את התרבות המקומית בדו קיום פורה וחסר דאגות לצד האסלאם והנצרות. ישנם 11 רובעים יהודיים מרכזיים באראגון ביניהם: סינקו ויאס (Cinco Villas), חיג'אר (Híjar), קלאטיוד (Calatayud) או טרזונה (Tarazona), הידועים בשל היותם מוקדי משיכה עבור תיירים רבים ומורשתם מוערכת הודות לחקר וקידום הנושא מצד משרד התיירות של אראגון.

צילום: לשכת התיירות של אראגוןצילום: לשכת התיירות של אראגון

"באראגון אנחנו יודעים היטב שהתיירות תלויה לא רק במוצרים, אלא גם בשירותים, ולכן המטרה שלנו היא לפרסם את האיכויות והמקצועיות של מקומות האירוח שלנו, שנעים בין אתרי קמפינג, בתים כפריים, בתי מלון, ואפילו אחוזות, טירות וארמונות היסטוריים יוקרתיים; כולם מוקפים בסביבה טבעית שקשה למצוא בכל מקום אחר באירופה", סיכם ראש אגף מחקר ואסטרטגיה במשרד התיירות של אראגון.

בין כל כך הרבה פעילויות, אטרקציות, שירותים ומוצרים איכותיים, אין ספק כי אראגון היא יעד שלם, ייחודי ואקסקלוסיבי. במרחק טיסה של חמש שעות מתל אביב, ונסיעה קלה לאחר מכן ברכבת או ברכב, זוהי אופציה מובחרת מבין היעדים השונים בספרד - והזדמנות מעולה עבור מפעילי תיירות וסוכנים ישראלים, שיודעים לזהות הזדמנות עסקית בעלת הצלחה מובטחת.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ספרד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: