Shalom Spain

דף ראשי >  משתתפים > רשת המלונות קורדיאל

רשת המלונות קורדיאל

רשת המלונות קורדיאל (Cordial Hotels & Resorts) מחזיקה במספר מלונות בגראן קנריה. אחד מהם הוא מלון Cordial Mogán Playa הממוקם בסביבת הנמל הייחודית של פוארטו דה מוגאן. יש בו ארכיטקטורה קנרית יפה וגן בוטני שופע עם למעלה מחמשת אלפים מיני צמחים. זוהי סביבה ייחודית ושונה, המיועדת למנוחה והנאה מקסימלית. במלון תוכלו למצוא מספר בריכות שחייה ומגוון מסעדות, ביניהם בולטת לוס גואירס (Los Guayres), עם כוכב מישלן מאז 2019 אשר שובה לב עם יצירותיו של השף אלכסיס אלווארז, הדואג לעדכן באופן יצירתי את המטבח הקנרי עם שירות יוצא מן הכלל.

ריזורט קורדיאל סנטה אגודה (Cordial Santa Águeda) ממוקם בכפר הדייגים ארגויניגוין (Arguineguín). הריזורט מציע 87 בתי נופש מרווחים ומפנקים עם שניים או שלושה חדרי שינה, סלון ומטבח, המחולקים לשלוש קטגוריות: קלאסיק, דלוקס ונוף לאוקיינוס ​​(לשני הסוגים האחרונים יש בריכה פרטית). בתי הנופש מציעים מרחב, נוחות ופרטיות כדי ליהנות מחופשה משפחתית אופטימלית בסביבה ייחודית ואידילית. מועדון החוף של אתר הנופש מציע הצעה גסטרונומית משולשת המבוססת על מנות אורז ספרדיות מסורתיות, מטבח ניקיי (פיוז'ן יפני-פרואני) וכריכים מפתיעים בשילוב דגים ופירות ים.

בנוסף להיצע הגסטרונומי, רשת מלונות קורדיאל מציעים את השירותים והמוצרים הטובים ביותר בתחומים מגוונים כמו: ספא, חדרי כושר, רכיבה על אופניים, קורסים לגלישת רוח, גלישת גלים וסאפ, סופרמרקטים, גינות משחקים לילדים, אולמות אירועים ושטחים נרחבים לפנאי והנאה עם נוף לאוקיינוס על רקע הזריחות והשקיעות המרהיבות ביותר.
Frame 15 (5)

רשתות חברתיות