Shalom Spain

דף ראשי > משתתפים > מלון הארד-רוק טנריף

מלון הארד-רוק טנריף

בואו לחוות קיץ נצחי במלון בלתי נשכח
מלון הארד-רוק טנריף הוא מלון חמישה כוכבים, הממוקם באי טנריף, בסמוך לחופים הדרומיים שטופי השמש של אדחה. האקלים החמים שלו בכל ימות השנה הופך אותו ליעד אידיאלי לביקור בכל תקופה של השנה.

המלון מתאים עבור משפחות, חברים או זוג, ועונה על הצרכים של כולם. אורחי המלון יוכלו ליהנות ממגוון רחב של היצע קולינרי איכותי, שכן יש בו חמש מסעדות, ביניהן מסעדה איטלקית, אסייתית ומסעדת בשרים. בנוסף, ישנם חמישה ברים שונים ברחבי המלון, כאשר בבר "ה-16" הממוקם בגג המלון ניתן לחזות באחת השקיעות היפות באי.

כחלק ממתקני המלון תוכלו למצוא 4 בריכות שחייה, אחת מהן מיועדת למבוגרים בלבד, שתיים למשפחות ואחת ייעודית לילדים, ובכך מובטחת הנאה ורוגע לכלל האורחים. המלון מציע גם מגרשי ספורט שונים, ספא פנטסטי, מכון כושר וכמובן, גולת הכותרת של מלונות הארד-רוק, הגיבור הבלתי מעורער: המוזיקה.

מדי יום מתקיימים במלון מופעים ומוזיקה חיה לכל הסגנונות והקהלים. בין אם אתם מחפשים חופשה תוססת ומהנה יותר או אם הרעיון שלכם הוא להירגע ולנוח, במלון הארד-רוק טנריף תוכלו ליהנות מכל האפשרויות.

ואם כל זאת לא מספיק, מלון הארד-רוק טנריף שלנו ידידותי לכלבים, כך שלא תצטרכו להשאיר את חברכם הטוב ביותר בבית בזמן שאתם נהנים בחופשה.

רשתות חברתיות